A VERYPOISONOUSLADY
Please use Firefox if you cannot view the post below







Nuffnang
Saturday, December 17, 2005

Boring Sat...

Home now...

Very bored leh...

I am very tired actually but I cant waste my sleep now lor...

I must do something meaningful...

Change bedsheet, sweep and mop my room, hang 2 baskets of clothes on my cupboard, clean 60pairs of my shoes, paint my nails, write report.........

All I never do....

Instead...lao niang is here blogging...

I dunno what I should blog about cos so long never blog also sian...cannot start from behind...also cannot put my photos cos I scared I too chio u all jealous...(though alot of people buey song I chio liao)

Anyway, tell u something I find very paisey one....

I also quite shy to say out leh...

But I tot it was quite funny to share... even my 2 siao char boh sisters I also never share this joke lor.. I think they will suan me until I die...Let them read my blog ba...

Ok....

Here goes...

Mai lor soh, k...

My house hor, after the clothes are dried, my mummy will put them all in a basket...until she free then fold all lar.

When we need any of the clean washed clothes, we will dig from the pile in the basket....

I dunno is it because I was born in the year of doggie hor, I like to bite things and put them in my mouth and let my 2 hands be free...

So this particular day, lao niang hor was finding some clothes to wear, I found what I want and bite it in my mouth then I continue searching for another piece...

But...

After gathering all the clothes, I realise....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

I was biting onto my daddy's underwear in my mouth...

Imagine the look on my face....PRICELESS...

Pui Pui Pui....
Poisonlady



9 comments links to this post

Comments:
sibei jialat! lucky the underwear not on your head! or else you suay for 3 years! can forget about buying toto and 4D!
 
Hi Apple!

I have been reading your blog for a while. Sad to see that people are out to sabo you, hence you have to close your blog.

Anyway, you mentioned that you are born in the year of the Dog. This is just to inform you that next year is the year of the Dog. You have to be more careful of what you do. Coz you are Dog in the year of Dog...You chiong with the year. So you have offended Tai Sui.
Dog year will not be a good year for you. You have to keep low profile a bit.

You must go temple and pray to Tai Sui. Hope that he will protect you from harm in the year of the Dog.

Take good care!
 
lol very funny le ^_^ really cant imagine u biting into ur dad's undies lor (x_x);

really missed ur jokes n ur comical life lor =) cheers!
 
when i read i tot u will say the basket is for dirty clothes, haven wash eh... so, consider si bei heng liaoz wor... at least suay cheng ki liaoz
=)
 
poi poi!! i miss your blog. your photoblog that had me captivated for the past year plus. bring it back man!

How's life recently? Hope that you're getting on fine alright? Never let those detractors get to you.

Anyway, see you around soon.Haha. =) Muacks!
 
wah seh

jin dangx leh!

your template dark dark leh. not nice wan. change hor :P
 
Woman, when will you be free? You don't want your birthday pressie is it?? hehe..you still have my email right?? Holler me soon ya.

P.S. Glad that you're back ya.

Cheerios
 
*Wahaha*!!!
I really wanna bursted out *LOL* at work!!!

U are so *cute* and Funny!!!
Cutie u!!! :D
 
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »
 
Post a Comment